Drukuj
Kategoria: Aktualności
Odsłony: 6563

W związku z ograniczeniami w pracy jednostek administracji publicznej obowiązującymi od 3 listopada 2020 r. informujemy, że w godzinach 8:00-10:00 od poniedziałku do piątku, w celu zapewnienia obsługi interesantów, bezpośrednio przy wejściu do budynku, pełniony jest dyżur pracownika urzędu. W godzinach 10:00- 15:30 obsługa interesantów  następuje wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie. Wykaz numerów został zamieszczony na drzwiach wejściowych do budynku oraz na  stronie http://bip.zelechlinek.pl/urzad-gminy .

Przypominamy również o możliwości załatwiania wszelkich spraw urzędowych korzystając z drogi korespondencyjnej, elektronicznej (mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  ePUAP: /Zelechlinek/skrytkaESP), lub telefonicznej.